Lovesong - Adele

Singer: @Adele 阿黛尔

(曲风流行、一首慢节奏的情歌)

(2009年Adele获得51届格莱美最佳新人、最佳流行女歌手奖)

(2012年Adele获得54届格莱美6项大奖)

专辑 :《21》

歌曲 :Lovesong

歌词 :

Whenever I'm alone with you

每当和你呆在一起

You make me feel like I am home again

我仿佛又嗅到家的气息

Whenever I'm alone with you

每当和你呆在一起

You make me feel like I am whole again

我仿佛又拾回完整的自己

Whenever I'm alone with you

每当和你呆在一起

You make me feel like I am young again

我仿佛又踏着青春的轨迹

Whenever I'm alone with you

每当和你呆在一起

You make me feel like I am fun again

我仿佛又看到自己嬉戏的样子

However far away I will always love you

不管相隔天际 我始终爱你如一

However long I stay I will always love you

不管多久分离 我始终爱你如一

Whatever words I say I will always love you

不管做何言语 我始终爱你如一

I will always love you

我始终爱你如一

Whenever I'm alone with you

每当和你呆在一起

You make me feel like I am free again

我仿佛又体会到了自由无拘

Whenever I'm alone with you

每当和你呆在一起

You make me feel like I am clean again

我仿佛又有了清澈的心底

However far away I will always love you

不管相隔天际 我始终爱你如一

However long I stay I will always love you

不管多久分离 我始终爱你如一

Whatever words I say I will always love you

不管做何言语 我始终爱你如一

I will always love you

我始终爱你如一


评论
热度(1)
 

© allseas's life | Powered by LOFTER