Call On Me - Janet Jackson

Singer: @janet jackson 珍妮

(曲风Contemporary R&b, Contemporary Pop/Rock)

(首届mtvICON荣誉艺人奖)

(格莱美“最佳流行女歌手”)

专辑 :《20 Y.O.》

歌曲 :call on me

歌词 :

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

If sometimes, things are hard for you

有时候,事情是为你努力

If nothing goes right for you

如果没有适合你

Don’t you worry cause I’m on your side

难道你不担心,因为我就在你身边

There's gonna be a way out everytime

会是一个出路每次

If sometimes, you can see the light

如果有时候,你可以看到光

Happiness is always so bright

幸福总是那么明亮

Don’t you worry cause I’m on your side

难道你不担心,因为我就在你身边

There's gonna be a way out everytime

会是一个出路每次

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call me; love is a thing that you need

打电话给我,爱是一件事,你需要

So call on me, call on me

所以叫上我,叫上我

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call me, love is the answer you need

打电话给我,爱是你需要的答案

So call on me, call on me

所以叫上我,叫上我

If somewhere, there were better days

如果在某个地方,有更好的日子

If somewhere, there were better days

如果在某个地方,有更好的日子

Their happy ever after again

他们的快乐后,再

There's gonna be a way out every time

会是一个出路每次

Don’t you worry cause I’m on your side

难道你不担心,因为我就在你身边

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call me, love is a thing that you need

爱是一件事,你需要打电话给我,

So call on me, call on me

所以叫上我,叫上我

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call me, love is the answer you need

打电话给我,爱是你需要的答案

So call on me, call on me

所以叫上我,叫上我

(Oh baby call on me....call on me... Call on me....)

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call me, love is the thing that you need

爱是一件事,你需要打电话给我,

So call on me, call on me

所以叫上我,叫上我

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby if you need someone to love

亲爱的,如果你需要一个人来爱

Call me, love is the answer you need

打电话给我,爱是你需要的答案

So call on me, call on me

所以叫上我,叫上我

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Call on me when you're alone

当你独自一人的时候,叫上我

Baby, love is a thing that you need

亲爱的,爱是一件事,你需要

So call on me, call on me........ 

所以叫上我,叫上我........


评论
热度(3)
 

© allseas's life | Powered by LOFTER