Pretty Boy - M2M

Singer: @M2M - Marit & Marion

(M2M窈窕美眉处女专辑主打歌及最火歌曲)

(曲风柔和、乐感轻盈、歌声甜美)

(2000年挪威hit awards最佳团体奖)


专辑:Shades of purple

歌曲:pretty boy

歌词

I lie awake at night[1]

晚上我躺在床上没有一点睡意

See things in black and white

世界对我来说只有黑与白

I've only got you inside my mind

你的形象无时无刻不在我脑中闪动

You know you have made me blind

我的眼里只有你

I lie awake and pray

我清醒地躺在床上祈祷

that you will look my way

祈祷你会看见我

I have all this longing in my heart

我的心中充满渴望

I knew it right from the start

一开始我就知道

Oh my pretty pretty boy I love you

我的漂亮男孩 我爱你

Like I never ever loved no one before you

在你之前我从未这样爱过一个人

Pretty pretty boy of mine

我的漂亮男孩

Just tell me you love me too

告诉我你也爱我

Oh my pretty pretty boy I need you

我的漂亮男孩我需要你

Oh my pretty pretty boy I do

我的漂亮男孩,是真的

Let me inside make me stay right beside you

让我进来让我留在你身旁

I used to write your name

我曾写下你的名字

And put it in a frame

并把它框起来

And sometimes I think I hear you call

有时我以为我听见的呼唤

Right from my bedroom wall

有时我觉得我在我房间里听到了你的呼唤

You stay a little while

你待了一会儿

And touch me with your smile

用你的微笑打动我的心

And what can I say to make you mine

我该说什么才能赢得你的心

To reach out for you in time

才能及时掳获你

Oh my pretty pretty boy I love you

我的漂亮男孩 我爱你

Like I never ever loved no one before you

在你之前我从未这样爱过一个人

Pretty pretty boy of mine

我的漂亮男孩

Just tell me you love me too

告诉我你也爱我

Oh my pretty pretty boy I need you

我的漂亮男孩 我需要你

Oh my pretty pretty boy I do

我的漂亮男孩 是真的

Let me inside

让我进来

make me stay right beside you

让我留在你身旁

Oh pretty boypretty boypretty boy

我的漂亮男孩

say you love me too

说你也爱我

Oh my pretty pretty boy I love you

我的漂亮男孩 我爱你

Like I never ever loved no one before you

在你之前我从未这样爱过一个人

Pretty pretty boy of mine

我的漂亮男孩

Just tell me you love me too

告诉我你也爱我

Oh my pretty pretty boy I need you

我的漂亮男孩 我需要你

Oh my pretty pretty boy I do

我的漂亮男孩 是真的

Let me inside

让我进来

make me stay right beside you

让我留在你身边



评论
热度(1)
 

© allseas's life | Powered by LOFTER